niedziela, 30 sierpnia 2015

Odpieluchowanie - próba IV


U nas temat na czasie.
Mamy 3 próby, każda po tydzień za sobą.
Wszystkie nie udane.
Syn mój ma głęboko gdzieś nocnik i wszystko co z nim związane.
Odpuściłam, bo na siłę nie da rady, bo dziecko przyjmuje leki które mają działanie moczopędne a razem z nimi wypijane ogromne ilości płynów powodowały w ciągu 15 min nawet 5 par mokrych majtek które w ogóle nie robią na nim wrażenia i może bawić się dalej.
Jednak jak słysze gadanie wszystkich w koło to mnie szlag trafia, że duży chłpiec, że ciepło to tym bardziej powinnam działać, że "na siłę" przytrzymać aż zrobi, raz, drugi, trzeci i się nauczy.
I tak ciągle a ja ciągle tłumaczę, że przyjdzie czas.
W końcu dla świetego spokoju zrobiłam kolejne podejście, jednak inne niż wcześniej.
Kupiła matka drugi nocnik a misiowi założyła pieluchę :)
Zaczęła posadzać misia, potem synek sam mu pieluchę ściągał i sadzał, odwracałam na moment uwagę młodego i wody w nocnik nalałam, miś wstał a tam siusiu i brawo dla pluszaka, do "grubszej" sprawy służy nam plastelina.
Tak z 4 dni, dziś najmłodszy posadził misia a obok niego mama posadzila go, dziecko nie zwiało - pierwszy sukces.
Na razie jedyny bo nocnik pusty a po chwili gatki mokre i tak za każdym razem.
No cóż, pierwszy dzień, na razie się nie poddaję, będziemy próbować nadal, jeśli dzieć zwiewać z gołą pupą już nie będzie może a nóż się uda.
O sukcesie wspomnę, porażkę przemilczę :)

2 komentarze:

  1. Dwulatek wcale nie musi jeszcze chodzić bez pieluchy :) Nie przejmuj się gadaniem innych!
    Mój synek też w ogóle nie zauważał, że ma mokro, na nocnik w ogóle siadać nie chciał. Może Tobie się to przyda, ale mój młody miał etap, że wszystko chciał robić jak dorośli, więc nocnik poszedł out, a kupiłam nakładkę na sedes i to był strzał w 10! Bo siadał na dorosły kibelek i robił wszystko jak rodzice. Najpierw po prostu co mniej więcej godzinę go sadzaliśmy, ale nosił pieluchomajtki. Może Twój maluszek jest gotowy, ale spróbuj na inny sposób :)
    Powodzenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że nie musi, nic na siłę :)
      Moje starszaki miały ok 2,5 roku ale wtedy tyle "życzliwych" rad nie miałam.
      W tej chwili próbujemy różnymi sposobami jednak parca nie mam, że musi sie udać już teraz zaraz.

      Usuń